عدسی زایس بلوکنترل
نوشته شده توسط : omid

مقایسه لنز بلو کنترل و لنز ساده در مقابل صفحه نمایش موبایل

 

. یک لنز کنترل آبی نور آبی را فیلتر می کند، اما یک لنز ساده به نور آبی اجازه عبور می دهد.

 

کیفیت و دوام

تفاوت لنز Blockat و Blockcontrol از نظر کیفیت و دوام قابل توجه نیست. این لنزها به گونه ای طراحی شده اند که طول عمر خوبی دارند و به خوبی از چشمان شما محافظت می کنند. اما اگر بخواهیم آنها را از نظر کیفیت و دوام دقیق تری با هم مقایسه کنیم، باید گفت که لنزهای Blue Control، لنزهای معمولی با روکش هستند.

 

در بررسی این لنزها اصطلاحی به نام مونومر نیز وجود دارد. مونومر شاخصی است که برای بیان استحکام و مقاومت موادی مانند شیشه و پلاستیک استفاده می شود. لنزهای بلوکات مونومر بهتری دارند.

 

 

لنزهای تماسی Blocot و Blocontrol چه مزایایی دارند؟

چرخه خواب بهتر

لنز بلو کنترل حتما شنیده اید که محققان توصیه می کنند 2 ساعت قبل از خواب به کامپیوتر و موبایل نزدیک نشوید. زیرا نور آبی می تواند بر چرخه خواب و بیداری ما تأثیر بگذارد. واقعیت این است که به دلیل وابستگی ما به این نوع تجهیزات، به سختی به این توصیه گوش می دهیم.بنابراین شاید بهتر باشد از این عینک برای محافظت از چشم و خواب بهتر استفاده کنید.

 

فشار چشم را کاهش دهید

خیره شدن به صفحه نمایش برای مدت طولانی برابر با خستگی چشم است. نور آبی نقش مهمی در خستگی و قرمزی چشم دارد. پس از آن با مشکلاتی مانند سردرد و تاری دید مواجه خواهید شد. یکی از مزایای لنزهای تماسی بلوکنترل و بلوکات کاهش این عوارض است.

 

 

آخرین کلمه

اگر به طور مرتب در معرض نور هستید، بهتر است از عینک های مسدود کننده، کنترل آبی و ضد تشعشع استفاده کنید. این نورها فشار زیادی به چشم ها وارد می کنند و باعث خستگی چشم ها می شوند. این می تواند بر چرخه خواب شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این، برخی تحقیقات نشان داده اند که نور آبی می تواند به شبکیه نفوذ کند و باعث دژنراسیون ماکولا شود. اگر در انتخاب نوع عینک لنز بلو کنترل شک دارید، بهتر است با چشم‌پزشکی مشورت کنید که در اینجا به شما کمک می‌کند و با دادن امکان مشاوره آنلاین با بهترین چشم‌پزشکان، ارتباط شما با آنها راحت‌تر می‌شود. دکتر...





:: برچسب‌ها: عدسی زایس بلوکنترل,لنز بلو کنترل,شیشه عینک بلو کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: